HANDELSBETINGELSER

PERSONDATAPOLITIK

For at du kan handle med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere den bestilte vare til dig. Personoplysningerne registreres hos Music Key og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sker det altid ved afgivelse af dit samtykke, således at du er informeret om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Ledelsen og relevante medarbejdere hos Music Key har adgang til de oplysninger der registreres om dig. Den dataansvarlige på musickey.dk er ledelsen hos Music Key, Åboulevard 60, 2200 Kbh N.

I forbindelse med eventuelle betalingstransaktioner, kan du vælge at få dine betalingsoplysninger gemt. Dine betalings- og kortoplysninger gemmes hos Music Key’s certificerede samarbejdspartner Bambora. Oplysningerne opbevares i et sikkert miljø som lever op til internationale sikkerhedsstandarder. Herfra kan de genanvendes ved køb på musickey.dk samt andre hjemmesider, hvor Bambora måtte have et samarbejde.

Når du anvender et betalingskort på musickey.dk, er det kun Bambora som får adgang til dine oplysninger. Dette gælder både når du køber en vare, og hvis du vælger at gemme dine kortoplysninger til senere brug. At bruge og gemme kortoplysninger til senere brug er derfor alene en sag mellem dig og Bambora selvom det sker, mens du benytter musickey.dk.

Oplysninger afgivet til musickey.dk såvel som i Music Keys detail forretning videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret kunde hos Music Key, har du altid ret til at se og /eller få slettet dine data. Oplysninger relateret til køb kan dog tidligst kræves slettet 12 måneder efter købet af hensyn til sager vedr. svindel, blandt andet sager om misbrug af betalingskort. Ifølge Persondataloven har du som kunde ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig.

Det er muligt at få slettet alle sine kundedata og oplysninger om køb mm. eller blot se dem for at vide hvad der er gemt. Læs mere om dette under "Min konto" på hjemmesiden.

Hvis du ikke kan acceptere persondatapolitikken, bedes du undlade at benytte musickey.dk.

HANDELSBETINGELSER

Nedenstående salgs - og leveringsbetingelser gælder for alle handler foretaget på musickey.dk med mindre andre skriftlige aftaler er indgået.

BESTILLING

På musickey.dk kan du bestille og få tilsendt eller selv afhente varer direkte via vores webshop. Hvis du har forespørgsler til varer som ikke er på siden, er du altid mere end velkommen til at ringe på 61 67 01 33 eller skrive til os via feltet Kontakt.

Alle priser i webshoppen er inkl. dansk moms. Hvis du har oprettet en brugerprofil, kan du logge ind og se tidligere ordre og personlige oplysninger mm. Hvis du ønsker at modtage et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse, kan du printe den fra menuen Din konto.

Bemærk at varer i webshoppen typisk kan leveres indenfor 3-5 hverdage sendt fra vores centrale lager eller producentens lager.

BETALING

På musickey.dk kan der betales med følgende betalingsformer:

Dankort og Visa Dankort.

Finansiering via lån, søg direkte via Finansiering i menu feltet nederst på siden.

Betaling via EAN-nummer for offentlige institutioner.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin koden.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken vi eller andre har mulighed for at læse dine data.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra os, og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

SÅDAN HANDLER DU

For at fortage et køb i vores webshop, finder du varen og klikker på knappen ”Tilføj til kurv". Herefter kan du trykke dig videre til indkøbskurven via ikonet varekurv. Hvis du vil lægge flere varer i din indkøbskurv finder du næste vare, enten ved at søge, eller klikke på kategorierne i menuen til venstre på siden. Hvis du har lagt et produkt i indkøbskurven, som du ikke ønsker, kan du klikke på skraldespanden ud for produktet.

Når du har lagt alle dine varer i indkøbskurven, klikker du på knappen "Næste". Her skal du indtaste dine kunde oplysninger, så vi kan sende varen til dig. Hvis du allerede er kunde og har en login kode kan du logge ind og dine oplysninger vil automatisk blive udfyldt. Vi vælger altid den billigste forsendelsesmetode, enten med Post Danmark eller med pakkepost/fragtmand.

På betalingssiden kan du se det samlede beløb inklusiv fragt, og inden du kan trykke videre til betalingen skal du markere, at du har læst og er indforstået med forretningsbetingelserne. Marker afkrydsningsfeltet ud for denne tekst, og klik på Næste.

Herefter kan du vælge mellem de forskellige betalingsmuligheder.

Når din betaling er godkendt, vil du få en ordrebekræftelse vist på skærmen. Der vil samtidig blive tilsendt en e-mail til din oplyste e-mail adresse med bekræftelse på ordren.

ORDREBEKRÆFTELSE

Når du har afsendt din bestilling til os modtager du automatisk en ordrebekræftelse på din mailadresse. Hvis du har et login til webshoppen, kan du til enhver tid se dine tidligere ordrer.

FORBEHOLD

Der tages forbehold for eventuelle fejl, prisændringer samt udgåede produkter ved enhver bestilling på musickey.dk.

ELEKTRNISK FAKTURA

Hvis du handler for en offentlig institution eller af anden årsag ønsker at modtage en elektronisk faktura, kan vi nemt sende det til dig. Du kan enten bede os om det via telefon eller mail eller skrive det som kommentar til ordren, når du har lagt dine varer i indkøbskurven.

LEVERINGSSTED

Når du som kunde bestiller en eller flere varer og ønsker at vores leverandør/fragtmand stiller varen på et givent sted, frasiger Music Key sig ansvaret for varen og ansvaret overgår til køber. Du kan i stedet også vælge en alternativ leveringsadresse (som f.eks. en arbejdsplads, hvor der normalt altid er bemanding på).

FRAGT

Alle varer på musickey.dk leveres med fragtomkostninger specificeret under bestillingen samt i ordrebekræftelsen. Der leveres til hele landet, dog undtaget ikke bro faste øer, Færøerne og Grønland. Forsendelsen sker enten med Post Danmark eller med pakkepost/fragtmand.

FRAGT TIL GRØNDLAND

Det er desværre ikke muligt for os at sende varer til Grønland. Der kan derfor ikke gennemføres ordrer med grønlandsk leveringsadresse.

FORTRYDELSESRET

Du har som udgangspunkt 30 dages returret på varer købt på musickey.dk.

Hvis du ønsker at returnere eller reklamere over en vare, skal du kontakte os via RMA funktionen som findes under "Din konto" og "Mine ordrer" - se "Detaljer". Se og læs mere om dette ved at trykke på "RMA" nederst på hjemmesidens startside.

Du har som kunde ansvaret og risikoen for varen inden den når frem til os, så husk at få dokumentation fra forsendelsesfirmaet på, at du har afsendt varen til os. Tillige er du som kunde ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind ved returnering.

Varer undtaget af fortrydelsesretten: Software med brudt plombering eller leveret som digital download samt specielt fremstillede varer.

Bemærk at du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, eksempelvis mundharmonikaer og In-Ear hovedtelefoner.

VÆRDIFORRINGELSE

Når vi har modtaget din vare retur, udbetaler vi det fulde fakturabeløb afhængig af varens stand:

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord kan du prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en af vores butikker. Varen skal returneres i samme stand som da den blev modtaget. Alt skal inkluderes, dvs. manual, kabler, original emballage osv. Vi foretager en vurdering af varens værdi, hvis der er mangler ved returforsendelsen. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du gøre det samme, som man kan i en fysisk butik; du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Du bør så vidt muligt altid returnere den originale emballage, da manglende emballage kan medføre en værdiforringelse.

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder). Vi gennemfører som udgangspunkt tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Tilbageførsel via kreditkort vil normalt tage 1-3 arbejdsdage og ske efter vi har modtaget varen.

Varer returneres til:

Music Key Åboulevard 60 2200 København N

Husk at mærke pakken med det RMA nummer som sagen bliver oprettet under (se nummeret under "Min konto".

REKLAMATION

Når du handler på musickey.dk har du selvfølgelig 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du ønsker at reklamere over et produkt kan dette nemt gøres via RMA funktionen som findes under "Din konto" og "Mine ordrer" - se "Detaljer". Se og læs mere om dette ved at trykke på "RMA" nederst på hjemmesidens startside.